Home » , , , , » Mitt I Plåten! (1981) Spela Strömmande

Mitt I Plåten! (1981) Spela Strömmande

ladda ner hela Mitt I Plåten! i HD-video. ladda ner film Mitt I Plåten! i bästa videoformat. fullständig film streaming Mitt I Plåten! i hd-format. fullständig strömning Mitt I Plåten! i bästa look videoformat. titta på strömmande Mitt I Plåten! i högsta kvalitet.


du kommer att följa fullständig beskrivning av Mitt I Plåten! nedan:
  • Originaltitel : The Cannonball Run
  • Film titel i ditt land : Mitt I Plåten!
  • År av film : 1981
  • Genrer av film : Komedi,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1981-06-19
  • Företag av film : Eurasia Investments,
  • Länder film : United States of America,
  • Språk film : 日本語, 普通话, العربية, English,
  • Varaktighet film : 96 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.2
  • Youtube ID för filmen : M0A_PaPfiXE
  • Översättning av film : FR,EN,IT,DA,BG,RU,UK,PL,SV,HE,NL,HU,CS,ES,TR,DE,
  • Aktörer som film :John Fiedler (Desk Clerk), Alfie Wise (Batman), Norman Grabowski (Petoski), Jackie Chan (Jackie Chan, Joe Klecko (Polish Racing Driver), Roger Moore (Seymour Goldfarb, Jr. (Morris Fenderbaum), Robert Tessier (Biker), Lamborghini Babe #2), Jamie Farr (The Sheik), Mel Tillis (Mel), Subaru Driver), Valerie Perrine (Female Cop Pulling Over Lamborghini Babes (uncredited)), Bert Convy (Bradford Compton), Jack Elam (Doctor Nikolas Van Helsing), Sammy Davis, Michael Hui (Michael Ho, Dom DeLuise (Victor Prinzim / Captain Chaos), Tara Buckman (Jill Rivers, Molly Picon (Mom Goldfarb), Warren Berlinger (Shakey Finch), Rick Aviles (Mad Dog), Peter Fonda (Chief Biker), Lois Hamilton (Seymour's Girl), Jimmy Snyder (The Greek), Jr.), Burt Reynolds (J.J. McClure), Laura Lizer Sommers (Lady in Distress), Richard Losee (Trans Am Driver), Kathleen M. Shea (Starting Girl), Johnny Yune (Talk Show Host), Adrienne Barbeau (Marcie Thatcher, Bianca Jagger (Sheik's Sister), Terry Bradshaw (Terry), Dean Martin (Jamie Blake), George Furth (A. F. Foyt), Farrah Fawcett (Pamela Glover), Lamborghini Babe #1), Subaru Engineer)

0082136

Mitt I Plåten! är det bättre film tillhandahålls av Eurasia Investments, genom användning av en beskrivning av filmen är "Pumpa upp krockkuddarna och spänn på dubbla säkerhetsbälten - för nu blir det ett helvetes drag! Startskottet har just gått för världens största, snabbaste, vansinnigaste och mest olagliga bilrace. Från kust till kust genom hela USA, medan polisen försvinner allt snabbare i backspegeln. Alla tricks är tillåtna. Ju fulare, desto bättre. Först vinner. Men de riktigt stora vinnarna är USAs alla reparatörer! CANNONBALL RUN är 5.000 km av halsbrytande bilstunts och hämningslös humor, som gjort detta till tidernas största bilraffel. Regissören Hal Needham gjorde också megasuccén "Nu blåser vi snuten", så lita på att det går undan!". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

du är nästan bara titta : Mitt I Plåten! från Eurasia Investments, i hög kvalitet i vilken borde verkligen vara Tillstånd din land. få tillgång till ett favoriter omedelbart film, av tryck av en strömbrytare! tillsammans med ett obegränsad överväldigande antal bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du söker, när du är behöver!

... spela film Mitt I Plåten! i bästa kvalitet 720p ....




Director of Photography : Michael C. Butler, Producer : Albert S. Ruddy, Screenplay : Brock Yates, Editor : William D. Gordean, Editor : Donn Cambern, Original Music Composer : Al Capp, Director : Hal Needham
Ja, nu du kan se film involverar Mitt I Plåten! fullständigt längd och har den anslutning till detta video Mitt I Plåten! i hög kvalitet.


Tags: cross country race, all-star supporting cast,

You've just seen the movie categories Action / Animerat / Kriminal / Science Fiction / Thriller titled Mitt I Plåten! (1981) Spela Strömmande. You can bookmark this page with the URL http://filmnetvime.blogspot.com/2016/05/mitt-i-platen-1981-spela-strommande.html. Thank you!
Mitt I Plåten! (1981) Spela Strömmande 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Film Net På Vimeo - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger